1. Prekių pristatymas

1.1. Prekes Lietuvos teritorijoje (išskyrus Neringos miestą) Pardavėjo sąskaita pristato transporto įmonės, minimalus užsakymas yra 100 € su PVM. Jei užsakymas yra mažesnis nei 100 € - pristatymo mokestis yra 3,90 € su PVM. Atskirais Pardavėjo nurodytais atvejais prekės pristatomos Pirkėjo sąskaita.

1.2. Tiksli pristatymo kaina priklauso nuo gavimo vietos, todėl jeigu siuntos adresas patenka į apmokamų vietų sąrašą, galutinę kainą sužinosite tik užsakymo pabaigoje. Jeigu norite siųsti prekes į mokamas vietas geriausia būtų susisiekti su mumis el. Paštu info@egluna.lt ir aptarti galimybes. 

1.3. Įprastai prekės pristatomos Pirkėjo nurodytu adresu per 1 – 3 darbo dienas nuo gauto apmokėjimo už prekes bei prekių transportavimą, jei prekės yra Pardavėjo sandėliuose. Pardavėjas negarantuoja, kad prekės visais atvejais bus pristatytos per ankstesniame sakinyje nurodytą terminą, ypač jei užsakomos prekės nėra Pardavėjo sandėliuose. Prekių pristatymas vykdomas visoje Lietuvos Respublikos teritorijoje, įskaitant Kuršių neriją.

1.4. Atlikę užsakymą darbo dienomis iki 14:00 val. prekes galėsite atsiimti tą pačią darbo dieną, adresu Pilaitės pr. 7, Vilnius.

1.5. Tiksli prekių pristatymo data ir laikas nurodoma Pardavėjo Pirkėjui pateikiamame pranešime el. pašto adresu, Pirkėjo nurodytu registracijos formoje. Atitinkamai Pirkėjas, sudaręs pirkimo ir pardavimo sutartį, įsipareigoja kiekvieną dieną tikrinti minėto el. pašto dėžutę, iki bus gautas pranešimas dėl prekių pristatymo.

1.6. Siuntos pristatymo metu Pirkėjas ar, priklausomai nuo atvejo, Pirkėjo atstovas privalo kartu su transporto įmonės atstovu patikrinti siuntos pakuotės būklę, prekių kiekį, kokybę ir asortimentą.

1.6.1. Nustačius siuntos pakuotės pažeidimą, tačiau nenustačius prekių kiekio, kokybės, asortimento neatitikimo(ų), Pirkėjas ar, priklausomai nuo atvejo, Pirkėjo atstovas privalo apie siuntos pakuotės pažeidimą pažymėti transporto įmonės atstovo pateiktame duomenų kaupiklyje arba popieriniame pristatymo patvirtinime. 

1.6.2. Nustačius prekių kiekio ir/ar kokybės ir/ar asortimento neatitikimą(us), Pirkėjas ar, priklausomai nuo atvejo, Pirkėjo atstovas siuntos privalo nepriimti. Tokiu atveju transporto įmonės atstovas kartu su Pirkėju ar, priklausomai nuo atvejo, Pirkėjo atstovu užpildo specialų siuntų patikrinimo aktą, kuriame pažymi rastus pažeidimus. Taip pat jeigu klientas pastebi paslėptus trūkumus - jam taikoma įprasta garantija.

1.6.3. Pirkėjui ar, priklausomai nuo atvejo, Pirkėjo atstovui priėmus siuntą ir pasirašius transporto įmonės atstovo pateiktame duomenų kaupiklyje arba popieriniame pristatymo patvirtinime bei pažymėjus apie siuntos pakuotės pažeidimą, laikoma, kad prekės pristatytos pažeistoje siuntos pakuotėje, tačiau prekių kiekis, kokybė, asortimentas atitinka  pirkimo-pardavimo sutarties sąlygas, papildomos paslaugos, nurodytos duomenų kaupiklyje arba popieriniame pristatymo patvirtinime, tinkamai atliktos. Tai negalioja paslėptam prekės brokui.

1.6.4. Pirkėjui ar, priklausomai nuo atvejo, Pirkėjo atstovui priėmus siuntą ir pasirašius transporto įmonės atstovo pateiktame duomenų kaupiklyje arba popieriniame pristatymo patvirtinime be pastabų, laikoma, kad prekės pristatytos nepažeistoje siuntos pakuotėje, prekių kiekis, kokybė, asortimentas atitinka pirkimo-pardavimo sutarties sąlygas, papildomos paslaugos, nurodytos duomenų kaupiklyje arba popieriniame pristatymo patvirtinime, tinkamai atliktos, tačiau vėliau išaiškėjus paslėptam brokui, klientui garantija galioja. 

1.7. Pristačius prekes pirkėjo nurodytu adresu, laikoma, kad prekės Pirkėjui yra perduotos, nepriklausomai nuo to, ar prekes faktiškai priima Pirkėjas, ar bet kuris kitas asmuo, priėmęs prekes nurodytu adresu. Jei planuojamą prekių pristatymo dieną prekės nepristatomos, Pirkėjas nedelsiant, tačiau ne vėliau kaip kitą dieną po planuotos prekių pristatymo dienos, apie tai informuoja Pardavėją. Priešingu atveju Pirkėjas praranda teisę reikšti Pardavėjui reikalavimus, susijusius su prekių nepristatymu ar pavėluotu pristatymu.


2. Prekių grąžinimas

2.1. Jei Pirkėjas (vartotojas) atsisako prekės pirkimo ir pardavimo sutarties, prekė grąžinama Pardavėjo sąskaita ir Pirkėjo už prekę sumokėti pinigai grąžinami per 14 dienų nuo Pirkėjo pranešimo raštu apie pirkimo ir pardavimo sutarties atsisakymą.

2.1.1. Prekės grąžinamos originalioje prekės ir siuntos pakuotėje kartu su prekės dokumentais. T.y. jeigu prekė buvo su dėžute ar kokioje kitoje pakuotėje, klientas turi joje ir grąžinti. Tai galioja grąžinant tik naujas prekes per 14 d. d. nuo pirkimo momento. Prieš grąžinant prekes pirkėjas turi būtinai susisiekti su pardavėju nurodytu telefonu arba el. paštu info@egluna.lt.

2.1.2. Už grąžinamos prekės tinkamą sukomplektavimą ir supakavimą atsako Pirkėjas (grąžinama prekė turi būti: originalioje tvarkingoje pakuotėje; nepraradusi prekinės išvaizdos; nepažeistos etiketės; nenuplėštos apsauginės plėvelės ir kt. Grąžinama prekė turi būti tinkamai supakuota bet kokiame maišelyje, kad nebūtų pažeista pakuotė) Jeigu prekė nėra sukomplektuota ir (ar) tinkamai supakuota, Pardavėjas nepriima grąžinamos prekės. 

2.1.3. Prekės nepriimamos atgal, jei buvo naudojamos ir (arba) buvo sugadintos ir (arba) prarado prekinę išvaizdą (prekės ar jos pakuotės išvaizdos pakeitimai, kurie buvo būtini norint apžiūrėti prekę, nelaikomi esminiais prekės išvaizdos pakeitimais), jeigu prekė grąžinama kaip nauja, o ne remiantis garantija.

2.2. Jeigu pristatyta prekė Pirkėjui (vartotojui) nepatinka įsigytos prekės forma, dydis, spalva, modelis ar komplektiškumas (išskyrus teisės aktuose nurodytas prekes, kurių Pirkėjas neturi teisės keisti (grąžinti) dėl to, kad šiam nepatinka prekės forma, dydis, spalva, modelis ar komplektiškumas), pirkėjas turi teisę prekę grąžinti ir atgauti sumokėtus pinigus.

2.3. Visais grąžinimo atvejais pirkėjas pirmiausia privalo kreiptis nurodytais kontaktais ir tik gavęs informaciją iš parduotuvės vadybininko vykdyti grąžinimą per siuntų tarnybą arba nunešti prekes į parduotuvę.

2.4. Tuo atveju, kai Pirkėjo įsigyta prekė turi kokybės trūkumų, Pirkėjas turi teisę reikalavimus dėl kokybės trūkumų Pardavėjui pareikšti per 2 metų garantinį terminą, t. y. Pirkėjas per

2 metų garantinį terminą savo pasirinkimu turi teisę iš Pardavėjo reikalauti:

  1. nemokamai pašalinti prekės trūkumus (pataisyti prekę);
  2. nemokamai pakeisti netinkamos kokybės prekę tinkamos kokybės preke;
  3. sumažinti prekės kainą;
  4. vienašališkai nutraukti sutartį ir pareikalauti sugrąžinti už prekę sumokėtą kainą (Lietuvos Respublikos civilinio kodekso 6.363 straipsnio 7 dalis).